Przejdź do zawartości

DARMOWA DOSTAWA OD 350 ZŁ - KUP TERAZ 📦

Regulamin sklepu

1. Postanowienia ogólne

Strona www.sapsan-sklep.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.sapsan-sklep.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.sapsan-sklep.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

Podstawa prawna

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

  • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
  • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827)
  • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
  • Inne właściwe przepisy prawa polskiego

2. Definicje

  • FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie www.sapsan-sklep.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
  • REGULAMIN - niniejszy regulamin Strony.
  • USŁUGODAWCA – Sapsan Cybersec Sp.z.o.o z siedzibą przy ul. Objazdowej 14/14a, 43-430 Skoczów, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Bielska-Białej pod numerem KRS: 0001100430, NIP: 5482759191, REGON: 528368671, kapitał zakładowy: 5 000,00 zł, adres poczty elektronicznej: kontakt@sapsan-sklep.pl, tel. +48 733 727 273.
  • USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
  • NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.

3. Zawarcie umowy i realizacja zamówień

Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę poprzez wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Składanie zamówień:

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej
  • Do złożenia zamówienia konieczne jest posiadanie aktywnego konta e-mail
  • Składając zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego postanowienia

Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności znajdziesz na stronie: Obsługiwane płatności

  • Shopify Payments (płatności kartą)
  • Przelewy24

4. Dostawa i czas realizacji

  • Zamówienia złożone w Sklepie do godziny 12:00 wysyłane są tego samego dnia roboczego (w przypadku noży, latarek i akcesoriów EDC kolejnego dnia roboczego), chyba że na stronie produktu podano inny termin realizacji (np. w przypadku przedsprzedaży lub dłuższego czasu realizacji zamówienia).
  • Koszty dostawy są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz dostawy.
  • Dostawa jest realizowana na terenie Polski oraz do innych krajów wymienionych w zakładce dostaw.

W przypadku nieodebrania przesyłki:

  • Klient ponosi koszt ponownej wysyłki, jeżeli przesyłka została zwrócona do sprzedawcy z powodu jej nieodebrania przez klienta i zdecyduje się na jej ponowne wysłanie.

  • W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki bez uprzedniego odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego, klient może zostać obciążony kosztami zwrotu przesyłki do sprzedawcy.

Szczegółowe informacje dotyczące dostawy znajdziesz w Polityce wysyłki.

5. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

W przypadku odstąpienia od umowy:

  • Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
  • Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  • Koszty odesłania towaru ponosisz Ty, chyba że wadliwość towaru była przyczyną zwrotu.

Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach znajdziesz w Polityce zwrotów i refundacji.

6. Reklamacje

W przypadku wystąpienia wady towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Szczegółową procedurę reklamacji określa Polityka zwrotów i refundacji.

7. Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Usługodawca. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO (Rozporządzenie 2016/679) w celu:

  • Realizacji zamówień i umów
  • Obsługi procesu reklamacji
  • Wysyłki newslettera (po wyrażeniu zgody)
  • Wypełnienia obowiązków prawnych związanych z księgowością

Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności.

8. Własność intelektualna

Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.sapsan-sklep.pl korzystają z ochrony prawno-autorskiej i są własnością Usługodawcy.

Jakiekolwiek wykorzystanie bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy stanowi naruszenie prawa autorskiego i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

9. Postanowienia końcowe

  • Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  • W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
  • Wszelkie spory wynikłe z umów sprzedaży między Sklepem a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.