Przejdź do zawartości

Regulamin sklepu

 

  1. 1. Postanowienia ogólne

  2. 2. Definicje

  3. 3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  4. 4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  5. 5. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych

  6. 6. Tryb postępowania reklamacyjnego

  7. 7. Własność intelektualna

  8. 8. Postanowienia końcowe

  1. 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

    1. Strona www.sapsan-sklep.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

    2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.sapsan-sklep.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

    3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.sapsan-sklep.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

    4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.sapsan-sklep.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy

      1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

      2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

      3. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

  1. 2. DEFINICJE

 

    1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie www.sapsan-sklep.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.

    2. REGULAMIN - niniejszy regulamin Strony.

    3. USŁUGODAWCA – Krystian Hutyra wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą Sapsan Krystian Hutyra, adres siedziby: Skoczów, ul. G. Morcinka 22/26, adres do doręczeń: Skoczów, ul. G. Morcinka 22/26, NIP: 5482733412, REGON: 387561773, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: sapsan-sklep.pl, tel. +48 690 939 988.

    4. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

    5. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.

    6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.

 

  1. 3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

      1. korzystanie z Formularza Kontaktowego,

      2. korzystanie z Newslettera,

    2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

 

  1. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

    2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

      1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.

      2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.

    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

      1. komputer z dostępem do Internetu,

      2. dostęp do poczty elektronicznej,

      3. przeglądarka internetowa,

      4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

    4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

    5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

    6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

  1. 5. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

    1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

      1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).

      2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sapsan-sklep.pl

      3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

      4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

    2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

 

  1. 6. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

 

    1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:

      1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sapsan-sklep.pl (formularz, który można użyć)

      2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

      3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

      4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

  1. 7. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

    1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.sapsan-sklep.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.sapsan-sklep.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.sapsan-sklep.pl, bez zgody Usługodawcy.

    2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.sapsan-sklep.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

 

  1. 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

    1. Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.

    2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.